Ponad 300 dzieci z kilkudziesięciu parafii diecezji płockiej uczestniczyło w czwartek 9 stycznia w Diecezjalnym Spotkaniu Kolędników Misyjnych, które odbyło się w katedrze płockiej pod przewodnictwem bp. Mirosława Milewskiego.
W okresie nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia uczniowie klasy 2b zaprosili swych rodziców na spotkanie wigilijne. Dzieci zaprezentowały przedstawienie oparte na motywach baśni H.Ch. Andersena „Dziewczynka z zapałkami”.
Tuż przed przerwą świąteczną, a mianowicie 20 grudnia, odbyły się w naszej szkole corocznym zwyczajem Jasełka. Tym razem w wyjątkowy bożonarodzeniowy nastrój wprowadził nas spektakl „Opowieść Wigilijna” Charlesa Dickensa, w którym brały udział dzieci uczęszczające na koło misyjne oraz teatralne.
Chcemy podzielić się ze wszystkimi radością, że nasza grupa misyjna ze szkoły w Maszewie Dużym doskonale wywiązała się podczas akcji Kolędników Misyjnych.
Kiermasze świąteczne w naszej szkole z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Pozwalają nas wprowadzić w atmosferę świąt Narodzenia Pańskiego, jednocześnie są świadectwem tego, że uczniowie naszej szkoły chętnie pomagają tym, którzy tego najbardziej potrzebują. Tym razem wspieraliśmy dzieci z Amazonii.
17 grudnia 2019, rodzice klasy 0a wraz z dziećmi zostali zaproszeni na warsztaty plastyczno – techniczne, których tematem przewodnim było tworzenie ozdób bożonarodzeniowych.
30 uczniów ósmych klas z naszej szkoły miało okazję zobaczyć jedną z najważniejszych instytucji w naszym kraju – Sejm Rzeczpospolitej Polskiej. Ale nie tylko. Obejrzeli też zakamarki Pałacu Kultury i Nauki, gdzie rzadko goszczą turyści. Wyprawę do Warszawy zorganizował poseł Lewicy, Arkadiusz Iwaniak, który mieszka na terenie naszej gminy.
Dzieci z klasy 2 a pełną parą przygotowywały się do nadejścia Świąt Bożego Narodzenia. W ostatnim tygodniu zajęć z ochotą zabrały się do pracy.
Piątek 13 grudnia z pewnością nie był dniem pechowym dla drugoklasistów. W tym dniu dzieci po raz kolejny wzięły udział w koncercie świątecznym w Państwowej Szkole Muzycznej.